orange.pl
TPIX - kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne
  • PL
  • EN
  • start
  • oferta
  • uczestnicy
  • statystyki
  • informacje techniczne
  • zasięg
  • obsługa klienta
  • kontakt
  • słownik
  • aktualności
  • zamów TPIX
  • dokumenty
  • pomoc
  • Gdzie zgłaszać reklamacje finansowe?Operatorzy, którzy podpisali umowę TPIX swoje reklamacje w formie pisemnej kierują na adres

  • Co musi zawierać reklamacja finansowa?
    Reklamacja zostanie przyjęta przez OPL do rozpatrzenia pod warunkiem określenia w niej numeru faktury, której zastrzeżenia dotyczą oraz równoczesnego przekazania do OPL szczegółowego wykazu reklamowanych usług

  • W jakim terminie OPL rozpatrzy reklamację finansową?
    OPL rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni licząc od daty jej złożenia. Za datę złożenia reklamacji przyjmuje się datę jej przyjęcia przez komórkę organizacyjną OPL dedykowaną do zgłaszania reklamacji finansowych.
poprzednia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
następna