-
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby podpisać umowę?
W celu zawarcia umowy Operator składa w formie pisemnej podpisane zamówienie i dołącza do niego następujące dokumenty:
- kopię zezwolenia telekomunikacyjnego lub zaświadczenie o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa UKE
- oryginał lub potwierdzoną za zgodność przez upoważnione osoby kopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego dotyczącą Operatora; oryginał lub potwierdzona kopia powinna zostać wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed dniem złożenia zamówienia
- w wypadku osoby niebędącej uprawnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Operatora – pełnomocnictwo dla osoby składającej zamówienie
Klienci usługi Miejski Ethernet OPL zamawiają w ramach tej umowy kanały do usługi open peering TPIX lub prywatne kanały VLAN do portów operatorów podłączonych do TPIX.